Büyükçekmece Kodlama Şenliğindeki etkinliklerle;
Eğitimde teknoloji kullanımına yönelik robotik kodlama ile ilgili özgün çalışmalar;
Eğitim- Öğretim Programıyla sıkı sıkıya ilişkilendirilmiş pratik, başarılı, etkin kodlama robotik uygulamaları;
Öğretmen ve öğrencilerin bir projenin gerçekleştirilmesinde ortak hareket ettiği başarılı örnekler;
Öğrencilerin bilişim, internet tüketicisi değil üreticisi olarak rol aldıkları yapılandırmacı eğitime göre hazırlanmış eğitim senaryoları;
Öğretmen ve öğrencilerin kişisel gelişimine katkıda bulunan, estetik duyum ve beğenilerini geliştiren, iletişim ve sunum becerilerine katkı sağlayan eğitim-paylaşım ortamları;
Ders dışı bilimsel teknolojik etkinliklerde bulunma alışkanlığı ve zevkinin oluşması;
Ortak üretim sürecinde paylaşma, birlikte üretme, hoşgörü, başkalarına saygı, bilginin yaşama aktarılması, kendini ifade etme, üretilenlerin gelecek kuşaklara aktarılması sağlanmış ve kazanılmış oldu.